Informacija
(8 46) 49 10 09
(8 46) 38 19 59
Registratūra
(8 46) 49 11 11
Priėmimo skyrius
(8 46) 49 10 19

Медична допомога українцям

Medicinos pagalba ukrainiečiams

Atmintinė skelbiama lietuvių, anglų, ukrainiečių bei rusų kalbomis.  Atmintinę rasite čia.

Registracija pas gydytojus telefonu

Ambulatorinių konsultacijų skyrius Klaipėdoje (Liepojos g. 45, Klaipėda)

Pirmadienį-penktadienį dirba nuo 8.00 iki 17.00 val.

Registratūros tel.: (8 46) 491111;

Jei negalėsite atvykti pas gydytoją, prašome informuoti registratūros telefonu arba el. paštu [email protected] Pranešant el. paštu, prašome nurodyti savo vardą, pavardę, kokiai dienai ir pas kokį gydytoją buvote užsiregistravę.

SVARBU!

Klaipėdos jūrininkų ligoninė daro viską, kad planinės pagalbos laukiantys pacientai pas gydytoją patektų kuo skubiau, ieško naujų būdų ir galimybių palengvinti registracijos procesą.

Klaipėdos jūrininkų ligoninėje yra sudaryta galimybė registruojantis pasirinkti norimą bet kurios specialybės gydytoją. Tačiau pas kai kuriuos specialistus (dažniausiai pas kardiologus, hematologus ir neurologus) talonų nepakanka. Tokiais atvejais pacientai registruojami į laukimo eilę ir būna garantuoti, kad ateityje taloną tikrai gaus.

Tokią pacientų registravimo asmens sveikatos priežiūros paslaugoms gauti tvarką reglamentuoja LR Sveikatos apsaugos ministro 20018-07-16 įsakymas „Dėl pacientų registravimo asmens sveikatos priežiūros paslaugoms gauti tvarkos aprašo patvirtinimo“. Šis įsakymas numato, kad esant paskelbtam paslaugų teikimo grafikui (tai yra, kai yra talonų), pacientas gali rinktis gydytoją, o nesant paskelbtam paslaugų teikimo grafikui (kai talonų nebėra) – pacientas registruojamas į laukiančiųjų sąrašą, kai nenurodomas  konkretus gydytojas.

Laukimo eilė daugeliui palengvina patekimą pas gydytoją, tačiau turi vieną trūkumą – E.sveikata sistemoje veikianti Išankstinės pacientų registracijos (IPR) sistema, kurią administruoja Registrų centras, neleidžia pasirinkti pageidaujamą gydytoją, nes nėra sukurta ir įdiegta tokia funkcija. Galima pasirinkti paslaugą, o ne gydytoją ( kaip ir nurodoma minėtame 2018 m. Sveikatos apsaugos ministro įsakyme).

Kai E.sveikata sistemoje atsiras galimybė iš laukimo eilės pacientui priskirti konkretų gydytoją, ligoninė iš karto šia galimybe pasinaudos.

Atsiprašome dėl nepatogumų, kylančių ne dėl ligoninės darbo organizavimo tvarkos.

IŠANKSTINĖS REGISTRACIJOS GRAFIKAS GRUODŽIO MĖN.

IŠANSKTINĖS REGISTRACIJOS GRAFIKAS 2023 M. SAUSIO MĖN.

 

Ambulatorinių konsultacijų skyrius Palangoje (Klaipėdos g. 76, Palanga)

Pirmadienį-penktadienį dirba nuo 8.00 iki 16.00 val.

Registratūros tel. (8 460) 41280

Jei negalėsite atvykti pas gydytoją, prašome informuoti registratūros telefonu.

Negalite atvykti – praneškite

Pacientai, užsiregistravę planinei konsultacijai, tačiau negalintys atvykti, prieš parą privalo apie tai informuoti sveikatos priežiūros įstaigą. Tokia tvarka nustatyta remiantis „Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo“ įstatymo pakeitimu.

Šalies prezidentė Dalia Grybauskaitė 2015 m. lapkritį pasirašė šio įstatymo pakeitimo įstatymą, kuriame 12 straipsnis papildytas nauja dalimi. Joje skelbiama: „Pacientas, užsiregistravęs planinei asmens sveikatos priežiūros paslaugai gauti, tačiau negalintis atvykti nustatytu laiku, privalo apie tai informuoti asmens sveikatos priežiūros įstaigą ne vėliau kaip prieš 24 valandas iki numatomo paslaugos gavimo laiko pradžios“.

Dėkojame už jūsų supratingumą. Tai daroma siekiant trumpinti eiles pas gydytojus specialistus.

Paskutinį kartą atanujinta 2022-11-16 16:08:14