Informacija
(8 46) 49 10 09
(8 46) 38 19 59
Registratūra
(8 46) 38 50 52
(8 46) 49 11 11
Priėmimo skyrius
(8 46) 49 10 19

Kokybės politika

KLAIPĖDOS JŪRININKŲ LIGONINĖS KOKYBĖS POLITIKA

Klaipėdos jūrininkų ligoninė įsipareigoja gerinti kokybės vadybos sistemą pagal LST EN ISO 9001:2015 standarto reikalavimus. 

Ligoninėje sukurta kokybės vadybos sistema nuolat užtikrinsime ligų prevencijos, diagnostikos, gydymo, reabilitacijos ir slaugos procesų tobulinimą pagal pagrindinius kokybės aspektus: prieinamumą; savalaikiškumą; tinkamą, teisingą priežiūrą ir jos nenutrūkstamumą; veiksmingumą; efektyvumą; nešališkumą; įrodymais ar medicinos žiniomis pagrįstą priežiūrą; į pacientą nukreiptą priežiūrą, įskaitant fizinį, psichologinį ir socialinį vientisumą; paciento dalyvavimą; paciento saugumą.

Nuolatos gerindami veiklos procesus siekiame, kad kokybės tikslai būtų įgyvendinti, o pacientų pasitenkinimas teikiamomis paslaugomis atitiktų jų poreikius ir lūkesčius. 

Patvirtinta VVA posėdyje 2018-06-15

Pastaba. Šiuo metu rengiama nauja ligoninės kokybės politika. artimiausiu metu ji bus atnaujinta.

           

Paskutinį kartą atanujinta 2019-06-05 15:36:57